ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΥΡΙΟΥ: ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ

 

    Από Δευτέρα 11/12/2017 θα αρχίσει να λειτουργεί το σύστημα των τηλεφωνικών ραντεβού, στο τηλ 2292 3 20300, για την νέα οφθαλμίατρο που εντάχθηκε στο δυναμικό των γιατρών του Κέντρου Υγείας.
 
Έτσι, μέσα σε λίγους μήνες μετά τον γυναικολόγο, την καρδιολόγο, την παιδίατρο, τον ψυχίατρο και τον πνευμονολόγο έρχεται να προστεθεί μια νέα ειδικότητα στο Κέντρο Υγείας Λαυρίου.
Με τον τρόπο αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα, για άλλη μια φορά, η ευαισθησία της διοίκησης της 1ης Υ.ΠΕ. Αττικής και συγκεκριμένα της υποδιοικήτριας κ. Κισκήρα, στα δίκαια αιτήματα των πολιτών της ευρύτερης περιοχής για μια καλύτερη λειτουργία του Κέντρου Υγείας Λαυρίου.

     Μπαίνει και πάλι αμείλικτα το σύνηθες ερώτημα:
 « Φτάνουν οι υπάρχοντες γιατροί για να καλύψουν τις υγειονομικές ανάγκες μιας τεράστιας, πολυπληθούς, περιοχής που βρίσκεται στο Νοτιότερο άκρο της Αττικής?»
 Η απάντηση είναι ασφαλώς και όχι.

     Η προσπάθεια για καλύτερη στελέχωση του Κέντρου Υγείας Λαυρίου θα συνεχιστεί με στόχο μια ορθότερη λειτουργία που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της περιοχής. Μέχρι εδώ θα τελείωνε μια τυπική, στοιχειώδης, ενημέρωση των πολιτών για την έναρξη λειτουργίας του οφθαλμιατρικού τμήματος στο Κέντρο Υγείας Λαυρίου.

    Όμως αξίζει οι πολίτες να ενημερωθούν και για το παρασκήνιο της λειτουργίας του οφθαλμολογικού ιατρείου.

    Με την άφιξη της νέας ιατρού διαπιστώσαμε:
 1) ότι τα οφθαλμολογικά μηχανήματα που υπήρχαν στο Κέντρο Υγείας, από την παλαιότερη παρουσία του γιατρού ΙΚΑ, ήταν πεπαλαιωμένα και δεν θα μπορούσε να γίνει οφθαλμολογική εξέταση με τους καλύτερους όρους.
 2) Δεν υπήρχε κατάλληλος χώρος για την λειτουργία ενός τέτοιου ιατρείου, αφού πολλές από τις υπάρχουσες αίθουσες είχαν καλυφθεί από τους γιατρούς άλλων ειδικοτήτων που πρόσφατα είχαν έρθει στο Κέντρο Υγείας και με δεδομένη την στενότητα χώρου που γενικώς υπάρχει στο Κέντρο Υγείας Λαυρίου.

 Τα προβλήματα λύθηκαν ξεπερνώντας την χρονοβόρα διαδικασία του Δημοσίου που όμως ήμασταν υποχρεωμένοι να την ακολουθήσουμε. Μια τέτοια διαδικασία πρακτικά θα σήμαινε απραξία της οφθαλμιάτρου για περισσότερο από 2 μήνες.
    Τα προβλήματα λύθηκαν με την ικανότητα, την ευαισθησία και τον αλτρουϊσμό που χαρακτηρίζουν όλους τους Έλληνες όταν βρισκόμαστε σε δύσκολη κατάσταση:
 - Η νέα οφθαλμίατρος έφερε τα δικά της υπερσύγχρονα μηχανήματα που της είχαν παραχωρηθεί από της εθελοντική της προσφορά σε διάφορους κοινωφελείς συλλόγους .

 Δεν έφτανε όμως μόνο αυτό.
 - Με δική της πρωτοβουλία φρόντισε να ελεγχθούν σε αρμόδιο εργαστήριο ώστε να εξασφαλιστεί η βέλτιστη λειτουργία τους.
    Είμαι περήφανος που συνεργάζομαι με την οφθαλμίατρο Κα Γιαννακάκη Εμμανουέλα. Θεωρώ επίσης τυχερή την ευρύτερη περιοχή που εντάχθηκε με μια τέτοια γιατρός στο δυναμικό του Κέντρου Υγείας Λαυρίου.
    Θεώρησα αναγκαίο αυτή η συμπεριφορά να έρθει σε γνώση των πολιτών γιατί αποδεικνύει ότι ακόμη υπάρχουν επιστήμονες που τιμούν αλλά και κοσμούν τον χώρο της Ιατρικής.

 - Τα νέα ιατρεία, που θα στεγάσουν τους υπάρχοντες αλλά και άλλους ιατρούς του Κέντρου Υγείας Λαυρίου, θα προκύψουν από τον μετασχηματισμό της αίθουσας δεξιώσεων (?) του Κέντρου Υγείας. Σε αυτό βοήθησαν σε μέγιστο βαθμό προσωπικά ο Δήμαρχος Λαυρεωτικής κ. Λουκάς.
   Επίσης βοήθεια για την ολοκλήρωση πρόσφερε για άλλη μια φορά ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου. Πολύτιμη συμμετοχή είχαν και μεμονωμένοι πολίτες όπως ο κ. Πορταράκης Νίκος, ο κ. Κάϊλας Δημήτρης και ο κ. Σωκράτης τους οποίους, εκ μέρους όλων, τους ευχαριστώ θερμά.


 Βλαχογιάννης Νίκος - Ειδικός Παθολόγος
 Διευθυντής-συντονιστής Κέντρου Υγείας Λαυρίου